Khamis, 11 Jun 2009

Rasa Dan Nikmati Pelbagai Kek Lapis Sarawak Dari MamaJun



Kek Lapis MamaJun

Kalau you all nak tau, sekarang untuk menikmati Kek Lapis Sarawak bukan sahaja boleh didapati Sarawak..Kat Selangor pun boleh…Kg Org Jawa Lagi..


Jika you all semua nak merasa cepat lah datang ke premis perniagaan Mama June (Alah yang selalu keluar iklan kat TV.. Iklan Agro Bank tuu).. Premis ni berada kat Kg Sg Lang, Kanchong Darat Banting Selangor.( Cuma setengah jam dari KLIA & 1 jam dari Klang) .




Kalau you all nak tau.rasanye memang sebijik mcm beli dari serawak…ia adalah keluaran terbaru yang dihasilkan oleh Mama June..

Yang istemewanya produk ni di buat sendiri oleh Mama June..Beliau bukan sahaja terkenal dengan Kuih Bahulu tetapi Kek Lapis Pun Sedap…Pakai Buter Lagi tau…


Kuih Bahulu nye pula dibakar secara tradisional pakai arang ……(ada 10 jenis bahulu) Kerepek Ubi, Pisang dan macam-macam lagi pun boleh didapati disana…Biskut emmmm janganlah dicakap semua jenis ada…….

>>>>>>peehhh,lazat tak terkata.. kalau cuba sekali pasti cari lagi>>>>>>


Pada sesiapa yang nak menambahkan pendapatan boleh lah buat perniagaan sampingan sebab harga yang Mama June Bagi pun memang berpatutan…


Yang nak cuba jadi pengedar atau berminat untuk membeli teruslah hubungi





Miss Raina
012-2998579

Tempahan serta pertayaan juga diterima…….

Tiada ulasan: